Agenda Algemene Ledenvergadering 15 april 2021: online!

19:50 Inloop Zoom

Het wordt een digitale Zoom avond, opgeven is noodzakelijk bij andre@broekmanshimself.nl om de toegangslink te ontvangen. Je krijgt 1 of 2 dagen tevoren de link toegestuurd voor het inloggen.

U kunt vanaf 19.50 uur inloggen, graag je beeld aanzetten en microfoon uit, vanaf 20:00 start de ALV tot uiterlijk 21:00. Vanaf 21:15 start de lezing tot uiterlijk 21:45.

1. Opening en mededelingen Martijn Korthorst
  2. Verslag ALV d.d. 31-10-2019, terugblik 2020
  3. Bestuurswisselingen:
  • Afgetreden: Johan Stuart en Rino Abrahamse (najaar 2020)
  • Benoeming nieuwe bestuursleden: Christophe Reijman (vanaf najaar 2020) en Lida Zaremba (voorjaar 2021)
  • Her te benoemen: Bert Kostermans, penningmeester (vanaf voorjaar 2020); Nico de Bont & Martijn Korthorst, voorzitter (vanaf voorjaar 2021)
  1. Financieel jaarverslag 2020 en Begroting 2021 toelichting door Bert Kostermans
  2. Mededelingen uit de werkgroepen
    1. Fitis: terugtreden van hoofdredacteur Jan Kuys en opvolging door Lida Zaremba
    2. Natuurbeschermingsnieuws
    3. Veldwerkcommissie
    4. Activiteitencommissie